Funderingar.


Bild fotad av mig utanför skolan för ett tag sen.


Sitter på foto B lektionen och har rast.

Vi har jobbat med att göra ett bildspel i Photo Story 3, men jag är klar. Öuhm, ja. Det var det. Imorgon har jag ingen lektion på morgonen, får i hemuppgift att fota en kvällsbild, får låna hem stativ osv. Blir spännande! Då ska jag även passa på att ta ett kort till mitt cv, funderar på att lämna ut imorgon, innan det börjar bli alldeles försent. Sköt om er nu, ungdomar.. och resterande människor!

Kommentarer
Postat av: Jens

Nädå, Stephan och Edward är inte bara typ identiska karaktärer och historian är inte typ helt lik: vampyr som blir kär i tjej men som hela tiden ska försöka hålla sig ifrån henne för att han är för "farlig" för henne. ;) Visst, det är en massa andra karaktärer som är nya i Vampire Diaries och det är en del andra handlingar också, men grundhistorian är Twilight all over. Sen vet jag inte om Vampire Diaries-böckerna är skrivna före Twilight, men de är iallafall väldigt lika! ;)

2010-03-15 @ 10:36:43
URL: http://mjensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner