Jealousy.

Nu innan jag börjar med läxorna måste jag ba säga två saker som jag kan se framemot. Eller tre föressten. Nästa vecka är det lov. Nån vecka efter det är det lov igen, och sen den sjuttonde, DÅ KOM SYRRAN! YEY! Kunde liksom inte vara gladare. Eller jo. För nu ska jag göra lite läxa, sen sova lite, sen se lite konsert, sen... ja sen nånting.

Och ni som lämnar föreställningar mitt i... ni kan käka bajs.

OCH FÖRESSTEN. Hör av er nästa vecka. Umgås med mig. Jag ska vila.. och umgås... med er. Sådärja. Ni som inte har mitt nummer, ni förtjänar inte att umgås med mig heller. Ni andra, fritt fram. Svarar jag inte så fattar ni piken. Eh. Ja.

Kommentarer
Postat av: deru

sluta tro

2010-03-02 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner