Mer kärlek till världen, mer hat åt folket som förtjänar det.


Snygga Noomi Rapace. Bild lånad från google.


Har sovit i två timmar. Och ätit.
Känns som att det enda min dag bestått av är ätbara saker. Tårta, godis, mjukglass, mera godis.. sen kycklingsallad och smör med macka. Sen har jag druckit lite också. Cola. Bara nyttigheter. Jag känner mig som ett fläsk. WIN! Men som min syrra sa idag, 'det goda man äter i livet är värt att vara tjock för'.

Nu ska jag sluta prata om mat. Blev ingen bio ikväll heller. Syrran kände inte för det. Nehepp sa jag. Vi ska tydligen se 'Män som hatar kvinnor'. Jag som nyss såg trean. Men men, what to do liksom?

Blev tyvärr inte så mycket uppdatering idag, men ni har väl andra bloggar att läsa antar jag. Ha en fin fortsatt kväll. Blommor och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner