O.K, let's get this over with.

http://www.bergproperties.com/blog/wp-content/uploads/2008/10/ashton-kutcher-punkd.jpg
Kände för en bild på tötnosen Ashton Kutcher. Bild lånad från google as usual.



Godmorgon mina sköna bönor.
Nu är mamma på nåt spaliknande grejs medan jag nyss vaknade. Jag drömde som vanligt en konstig, lång och berättelseliknande dröm, och istället för att ställa väckaren råkade jag skriva in i kalendern på mobilen, good work buddy! ;)

Nu ska jag klä mig, bära med mig datorn ner och försöka knåpa på mitt personliga brev, sen kommer cv på tur, sen måste jag kolla vilka läxor jag har att göra. Matilda, allvarligt, ryck upp dig:l. Mamma skulle iallafall hjälpa då hon kom hem, och jag tror faktiskt på att 'allt ordnar sig, inte alltid som man själv vill, men det fixar sig alltid '.

Då kör vi då.
Vi hörs senare, om inte, så har jag dränkt mig själv i.....nånting?


Allt sitter i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner