Onödigt vetande.

http://api.ning.com/files/WvrVaqfFnTYpKjgsQ0jncKII1zAtX9jBPF-b2eMHX7ebDIi6OkjfRURLBnRlZuBj180ucR3RuWBAtCOr1GyBFfI9qtFQwg6u/Remember_Me_Movie_Pics_Rob_Pattinson41.png
Remember me. Bild lånad från Google.


Åh, godmorgon allesammans. Jag såg nyss att filmen Remember me har premiär imorgon. Jag blev arg. Jag vill jättegärna se den. Så nu frågar jag härmed DIG, Ellinor Oskarsson. Vill du gå på biodejt med mig nästa vecka när du kommer? Phew, då var det avklarat.

Jag har börjar drömma jättekonstiga drömmar. Alltså dom är konstiga och långa och invecklade, som en hel story. Men jag klagar inte. Jag är nöjd så länge det inte är hemska drömmar, för såna drömmer jag aldrig (kommer dock säkert göra det inatt bara för att jag skrev sådär). Nu ska jag tydligen ner och äta schnitzel som mamma köpt. Och eftersom jag inte orkar säga det högt så kan jag lika gärna skriva det här då hon läser. Jag är så fruktansvärt äckligt less schnitzlar, därför jag aldrig äter dom, men jag  gör det nu för din skull då. yuck.

Nu kom Lilo och la sig breve mig, men jag ska somsagt klä på mig och gå ner. Hon får väl hänka antar jag. Nu kom Igor också..

... fast han gick.


Vad jag nu ville ha sagt med det?
VI HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Behöver du ens fråga! Hihi, klart jag vill det! :D

Älska bio liksom! ;)



Pusssssssss

2010-03-11 @ 14:43:11
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner