Allting löser sig tillslut, på något sjukt, invridet sätt.

Idag vid halv tio skulle vi vara på galleri1 och kika på bildtreornas verk. Bildarna var jätteduktiga. Sen slutade vi och jag for och köpte ett par solbrillor, ett par röda. Ikväll blir det läxor, har svenska, samhälls och idrott kvar, fast först på dagen kommer min kära baldejt, han hann inte igår. Så vi ska kolla hur hans kläder sitter.

Kanske ska ut en sväng med Igor också, vi får se. Då kanske jag kan hitta något att skriva på idrottpapperet. Hehe. Man måste ju liksom tjäna på det ;). Aja, skämt åsido. Mamma har beställt personbevis och jag ska hämta ut mina gamla betyg imorgon. Varför får ni kanske veta senare, hihi.

Nu ska jag se film eller kanske ta en liten nap, vi får se. Blir nog sistnämnda som vanligt. Om jag har tur kanske även missen vill mysa lite före. Aja, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Men jag tror du har mitt nummet, vi messade varandra förut?

2010-05-06 @ 19:59:13
URL: http://oldchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner