För vi har vårat glada barnasinne kvar, säg har ni erat glada barnasinne kvar?



Jag klarade nationella.
Hade en tid på 4.50, och det är faktiskt great eftersom man skulle ligga mellan 4-6 minuter. Och fem minuter är då det bästa. Hehe, yes! Vet dock inte riktigt hur det skriftliga gick, men får jag G så är jag nöjd. Nu har jag en uppgift kvar i svenska. Tre i samhälls varav en bara ska fixas till och en snart är klar. Sååå. Då var det bara idrotten som var dryg. Men det ordnar sig nog, och om inte så är det bara idrott.

Fan vad dom här tre åren har gått fort alltså. Även fast det känts segt ibland så har det ändå bara rusat förbi. Det var inte så längesen man gick i mellanstadiet after all. Hursomhelst är vi nu på tredje året. ES3c. Snart är vi klara. Fyfan vad det har gått fort och fyfan vad jag tjatar, men allvar. Vi började nyss trean? Hallå? Ajaaaaa. Jag har iallafall köpt ett album, sen ska jag framkalla massa bilder via internet och klistra in så jag får ett klassalbum. Sen ska jag nog även köpa ett litet album där jag kan ha studentbilder sen. Åh, vad fint.

Nu ska jag avrunda, hade nog inget viktigt att säga after all. Ska in på FC och se om vi fått någon uppgift. Vi slutade ju ändå nyss, så varför inte göra lite arbete (det är den duktiga Matilda som talar, hehe). Senare idag kommer nog min baldejt så ska vi se hur hans kostym ser ut på honom, fiiiint! Massa pussar!

Adjö.


 

I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly
And this is how it feels


Kommentarer
Postat av: Ida

Matilda...jag är avis till tusen!!

Och saknar er gör jag också :( <3

2010-05-05 @ 12:37:19
URL: http://karlssonz.blogspot
Postat av: Ellinor

Åh det känns inte länge sen jag tog studenten och det är fan 4 år sen, inte okej! :O



Njut av dom sista veckorna med din klass min älskade syster! Det kommer bli super! Önskar jag fick vara där på balen och studenten, men du vet att jag kommer finnas med i tanken! <3



LOVE YOU!

2010-05-05 @ 14:32:23
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: fillan

du har så sant!!! Student 2010! Ja blir lite ledsen att alla år bara försvunnit. Nu lämnar man barndomen bakom sig å en ny värld öppnar sig.. ve tnit eom ja är redo ÄN :(((( buhuuu.-.. MEN! :D man ska som va happy ändå! hoho

2010-05-05 @ 19:57:26
URL: http://peaofdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner