Seven.

Godmorgon! Nu sitter jag på första FotoB lektionen sedan tidernas begynnelse.. eller nåt. Har väl inte så värst mycket att skriva än att besöket hos Ida igår gick perfa, även fast Lilo hatar sin familj, hahaha. Hon har glömt bort dem helt enkelt. Aja, nog om det. Mitt internet är fuckat som vanligt och funkar inte mer än 3-5 minuter innan det rasar ihop. Ibland funkar det bara några sekunder, och det är bara.. sämst.

Aja, nu kommer läraren. Vi ska fota dödssynder (äntligen en frän uppgift). Ha en fin dag allihopa, så hörs vi när vi hörs. Sayonara!


superbia
avaritia
luxuria
invidia
gula
ira
acedia


Kommentarer
Postat av: Sara

ge mig önskemål på vad du behöver/vill ha så tar jag kort till dig bara får du välja vad du vill ha

2010-05-04 @ 11:06:00
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner