sigh.

HEEEEEEERE'S JOHNNY! Eller något. Är iallafall hemma nu. Har haft det riktigt trevligt ikväll, har en bild på mig och Patsie som jag kan lägga in sen. Dock har det sprättats för mycket pengar och jag önskar verkligen att jag skulle kunna ta det lugnt. Både för min och mammas skull haha. Men nästa helg är det inflyttningsfest + cias födelsedagsfest, sen är det studentkryssning helgen efter det, sen balen och studentveckan osvosvosv.. jag dör.

"Man behöver inte dricka blabla"....ne men kul att va nykter på en fest där alla är onyktra. Svar: Nej.


Men jag överlever... eh.. Ja.





Iaf. GRATTIS CAROLINEEEEEEE!!! 20 fucking vårar, weeeeeo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner