Spread aka L.A gigolo.

http://res.moviezine.se.s3-external-3.amazonaws.com/a72e6/a72e63bb1a8a7143137d5784ce2a9108/photo_l.jpg


Som vanligt när jag väljer en film jag inte alls peppar på att se så ångrar jag mig aldrig.
Konstigt det där. Men alltså fyfan för den här filmen. Jag älskar den, den är sjukt bra. Men jag hatar dom sorgliga sluten som de flesta filmerna bara måste ha, can't deal with them. Aja om ni inte har sett den, se den.

"Nikki (Ashton Kutcher) är lång, snygg och kroniskt kåt. Med ett soldränkt Los Angeles som bas ägnar han dagarna åt att lägra unga snygga brudar (”1.80 m långa, 40 kilo lätta”) medan äldre brudar, såna som måste ta till botox och vaginalföryngringar, står för notan." Info hämtat härifrån.

Trailer hittar ni HÄR!





Kommentarer
Postat av: Lisette

hatar slutet på den :<

2010-05-07 @ 07:44:29
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner