I spent my time here alive, but barely there.



Ingen igenfunnen påse.
Men jag har iallafall lämnat in ledaren till Fredrik och jag fick godkänt på nationella. Great. Nu är det bara insändare och språksociologi så är jag klar med svenskan. Sen har jag arbetsmiljö kvar att lämna in men då måste jag vänta på Aom. Sen är det två små uppgifter i teater som jag bad om själv, och sist men inte minst den jävla idrotten. Jag hatar den, varför kunde jag inte bara gjort klart den i ettan. Fuck me. Fast det där lät fel. Hehe, misstolka inte nu guys....

Imorgon och på fredag är vi lediga, så imorgon ska jag upp i god tid och rengöra moppen min, för den ska säljas. Min kära, vackra, fina lilla baby. Kommer sakna honom, men men.. pengar behövs i sommar. På fredag blir det piteå och leta balklänning eftersom det var massa strul med den jag egentligen skulle ha. Nu ska jag kika runt lite på internet, kanske ta en powernap, se film och sen äta.. eller något?

See ya'll later.


These dreams all die if we let them.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner