You're the last good thing about this part of town.


Jag har världens bästa vänner
(jag vet att jag tjatar), och kvällen har varit wonderful. Tråkiga krogrunder, men sålänge man har bra folk omkring sig så gör det inte ett dugg. Imorgon kör vi förmodligen på en återställare. Det väntar att se. Beror på måendet somsagt. Rocio is back in townnnnnnn, and I just love it!

Tack för alla fina samtal ikväll också, det har varit nyttigt, verkligen. Hoppas bara att allt håller i sig.


I'm the one who wants to be with you,
Deep inside I hope you feel it too.



Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, det var inge roligt! ;D



Skådisarna som stod och snackade med varandra var, magnus krepper och lotta tejle, sen lite längre fram möts jag av gustaf hammarsten. hihi!

2010-05-08 @ 11:29:24
URL: http://oldchicago.blogg.se/
Postat av: Izabella

Hej, jag skulle behöva hjälp med en grej. Det har med kärlek att göra. Klicka bara in på min blogg så ser ni problemet. Skulle vara tacksam för svar.

Postat av: Rocio

Gumman det håller sig!

Love you!

2010-05-10 @ 19:30:30
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner