Började med en lista tidigare, som jag nu skrev klart, höhö.




Lånad från Elinas blogg.

HAR DU:
Ett förhållande:
Nej.
En bästa vän: Yeah.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nä.
Skrikit åt en lärare: Yes, det har jag nog.
Kyss någon och sedan ångrat dig: Det också.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Hm.. kanske nångång, men känner inte behovet av det.
Några smycken som kostar över 1000 kr: Tror jag inte.

DAGENS:
Klädes:
Linne, shorts, tights, poncho och kepagrej.
Frisyr: kepagrejen.. utsläppt.. hoho.
Låt: The Used - I'm a fake.
Vill ha: Moneymoneymoney.
Sjuka: Jonathan och Simon. HAHA!
Drog: Ciggaretter, powerade och Marabou.
Saknad: Nadja.
Köp: Dumheter.
Godis: Marabou, chips.
Attityd: Kaxig.

FÖRSTA:
Bästa kompis:
Josefin Eriksson och Isa-Clara Stalgrim.
Bil: Ingen.
Husdjur: Hamstern Mia. Eller egentligen var det typ några skalbaggar i lågstadiet som Jonte sålde(?)
Semester: Första riktiga utomlands var Italien -08.
Jobb: Öh. Sommarjobb på waynes?
Köpta skiva: The Eminem show!
Piercing: Läppen!
Konsert: Riktiga? Metaltown -09 tror jag väl närmare bestämt. Fast det är ju som mer som en festival.

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig:
Helena.
Personen som du kramade: Agnes.
Personen som ringde dig: Johannes.
Personen du ringde: Ida.
Alkoholdrycken: Vin.
Bilfärd: Öh, minns inte. I söndags?
Filmen du såg: Resident Evil - Afterlife.
Gången du grät: Minns jag inte.
Måltiden: Korv nyss när vi grillade.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm:
Jag vill, men vette fan hur det skulle kännas då man väl var däruppe.
Våga hoppa bungyjump: Samma som ovan.
Kalla dig själv lycklig: Hm. Perioder.
Hellre ta bilden än vara med på den: Båda.
Kunna gråta över en kille: Skulle jag nog.
Kunna gråta över en tjej: Skulle jag nog.
Ljuga för någon: Om Vit lögn.
Kunna springa 50 mil: Inte en chans i helvetet.

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:
Nä, eller det beror helt på situation.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20. Ooooh..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Yeah.
Använder du huvtröjor: Sometimes.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Killar oftast, men börjar bli bättre på tjejfronten med. Beror helt på. Oftast killar iaf.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång:
Gillar nog nedgången mest så att säga. Men soluppgången är ju inte ful precis.
Sommer eller vinter: Sommar!!!!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Jag vet inte, man längtar ju typ alltid tillbaka till förut. Iaf jag. Men allt går i perioder.
Sova på sida, mage eller rygg: Mage eller sida oftast.
Kramar eller kyssar: Båda. Beror ju på med vem också. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner