So here's to another banner year.



Nu sitter jag här och skriver bara ett kort inlägg
innan jag ska tvätta bort sminket (ja, tro det eller ej så steg jag upp i god tid nog för att duscha och sminka mig) och borsta tänderna! Idag har vi haft orientering bland annat och även haft nått himla jönssonligantema på teatern, ganska roligt! Haha:)

Sen följde jag med Helena, Carro och Catrin till stan och fixade lite saker, fick med mig en kofta, tvättpåse och mat hem. Välbehövligt. Fick även följa med en marabou och en läsk hem. Lite njutning i livet måste man väl få ha, höhö. Nu är det iallafall bestämt att jag ska hem på lovet, och då ska jag försöka vila upp mig men samtidigt träffa så många som möjligt, för man vet ju inte då jag ska hem igen. Eller jo, kring jul, men det är ju ett tag.

Har saknat er faktiskt. Det ska bli kul med halloween. Höhö. Min outfit kommer vara klockers, right Ellno? ;)

I helgen blir det nog tvådagars, men det har jag förtjänat. Nu är jag tillbaka. Men först blir det att köra järnet imorgon. Med vad får ni hampiselever se nästa vecka, spännande!!!!!! wiho.

Aja, dags att avrunda. Ville bara ge en extra varm hälsning till alla som brytt sig om mig nu. Ni vet vilka ni är, och ni bevisar att det finns gott i människor också, vilket jag har svårt att tro ibland. Speciellt tack till Sören, Helena och Johannes som funnits här för mig extra mycket dom här dagarna. Guldstjärna.

En liten hälsning till Reb och Ida också. S.A.K.N.A.R E.R!



This is all I have.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Klockers indeed! :D

2010-10-22 @ 00:52:24
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Saknar dig meed!!

2010-10-22 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner