And if only they could feel it too, the happiness I feel with you.

Nu har jag nyss ätit järvsökebab med pommes och sett senaste avsnittet av Vampire diaries. Vad har annars hänt i helgen då? Har fått en äppelpaj av grannen som påskgåva. Har klättrat i berg med Simon och hans fader. Har även blivit bjuden på påskmiddag hos Simons sysslingar, sen igårkväll gick vi även på bio och såg Sucker punch. En väldigt djup film, väldigt bra i sin helhet, men vissa småsaker var väl mindre bra.

Jag har inte haft en såhär bra helg på länge, jag är riktigt nöjd. Tack till alla! Nu ska jag snart städa klart, sen bär det iväg hemåt vid tretiden. Hoppas alla har det himla fint!

Klicka på bilden för att se trailern till biofilmen vi såg.

http://www.yellmagazine.com/wp-content/uploads/2011/03/Sucker_Punch_Pic_4.jpg


Kommentarer
Postat av: sara

sv: Glad påsk till dig med! :)

2011-04-24 @ 12:15:32
URL: http://barbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner