Lista.


Snodde en lista från Elinas blogg.

FÖR ETT ÅR SEDAN:

Hur gammal
- 18 år.
Vilken klass gick du i? - ES3C.
Vad hade du för hårfärg? - Det minns jag inte.
Hur lång var du? - 158cm.
Vem var du kär i? - Tror inte jag var kär i någon?
Vad brukade du göra på fritiden? - Festa, festa, umgås, festa. Haha.
Vilka umgicks du med? - De vanliga antar jag.
Var allt bättre då? - Nja.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ibland. Skulle vara kul att göra om studenten.
Har du förändrats? - Ja, och nej.

NU:
Hur gammal är du? - 19 år.
Vilken klass går du i? - Teaterlinjen på Hampnäs folkhögskola.
Vad har du för hårfärg? - Mörkbrunt.
Hur lång är du? - 158.
Vad brukar du göra på fritiden? - Festa, umgås, det som faller mig in typ.

HAR DU..
Sovit brevid någon av samma kön? – Ja.
Svikit någon?- Ja.
Fuskat på prov/läxförhör? - Ja.
Blivit kallad Bögjävel? - Säkert.
Kallat någon Bögjävel? - Säkert.
Druckit alkohol? - "Nej".

VEM:
Skrev du senast till på msn? - Rebecca eller Elin tror jag.
Kramade du senast? – Helena.
Sov du hos senast? – Hos mig själv. Haha.
Kan du lita på till 100%? - Det vet man ju aldrig helt hundra.
Vill du vara med just nu? - :)
Ringde dig senast? - Mats.
Skickade du ett sms till senast? – Mats.

VAD:
Drack du senast? - Red bull.
Köpte du senast? - Chips, godis, läsk.
Gjorde du igår? - Umgicks med Elin, var på en tråkig fest, såg Tru Calling. Haha.
Ska du göra imorgon? - Skola.
Vill du göra just nu? - Umgås, äta något gott.. typ kebabsandwish.
Åt du senast? - Öhm. Chips? Igår. Senaste måltiden var frukost i fredags.
Är närmast dig som är rosa? - En parfym.

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu – Ja.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov – Ja.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – Ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja.
Jag har fuskat i ett spel - Ja.
Jag har struntat i ett prov - Ja.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden - Ja.
Jag har tagit mediciner mot depression – Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja.
Jag har vaknat gråtande - Ja.
Jag har somnat gråtande - Nja. Har nog slutat innan jag somnade.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Nä. Jag tycker dom är fina. Men det är obehagligt att vara runt så många ledsna människor på samma gång.
Jag har sett någon dö - Nej. Bara djur.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Kanske. Minns inte.
Någon nära till mig har begått självmord - Nej, tur det.



Kommentarer
Postat av: helenafallafel

:) du är finaste vännen! det ska du veta. puss

2011-04-10 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner