Saker man vill göra innan man dör.

Nu har jag gjort det som jag aldrig trodde att jag skulle våga - bada.... ISVAK! Det var hur härlig känsla som helst. Först vågade jag förstås inte hoppa i, sen sket jag i det och hoppade i ändå, fick världens chock, sen blev det skönt. Det enda som fuckade var förstås andningen. Men nu kan jag iallafall säga med stolt hjärta att jag har badat i fyragradigt vatten. Känns skönt att ha det gjort och nu är man dessutom lite förberedd ifall det händer att man ramlar i, dock minns jag inte så mycket hur det kändes. Men, men. Nu är jag trött! Powernap? Möjligtvis.



Ni borde föressten också pröva, I highly recommend it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner