Compel me.


Först och främst så måste jag säga tack
till alla som beundrar min blogg och tar sig orken att kommentera också. det värmer med de varma orden ni ger mig! Puss på er. Annars så har jag sett film ikväll i Måndax med några i klassen. Die Welle blev det, och det är en mycket bra film som jag sett förut. Sjukt egentligen hur lättmanipulativa människor är.

Kom tillbaka till rummet nyss efter en lång diskussion om barndomens bravader och mycket mer.

Tack även till fina Helena som förgyllde min kväll med ett fint sms. Och puss på Elin som är så fin och förgyller min vardag jämt hon också.

Let's stop breaking eachothers heart
We both want a brand new start
Lets forget about the pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner