Dear friend.

Godmorgon mina kära medmänniskor! Nu är jag nyduschad och väntar på att klockan ska bli lunch. Hoppas det blir något gott för en gångs skull. - Annars kan jag äta sallad. *Positiv tankekraft*

Sådärja! Halv ett har vi fritt skrivande, som det känns som vi inte haft på år och dar. Sen klockan fyra börjar vi teatern med att fixa iordning och vid sex ska vi börja servera. JAG - Klumpiga Mattis ska servera middagsgäster med några från min klass. Fan vad jag drar på mig onödiga saker hela tiden. Haha, aja. Den positiva tankekraften säger mig att det är en bra erfarenhet (så länge jag inte spiller).

Jag tänkte att jag kunde dela med mig av en låt som vi brukar ha på då publiken släpps in. Jag är helt fäst vid den, underbar låt. Så sorglig. Och så fin!

Klicka på bilden för att komma till låten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner