Hey Jake Jeckel fly twist and spin to the other side.


Äntligen har jag internet även fast det inte är laptopen
utan den stationära. Mats hade nämligen skickat med en slags adapter eller vad det heter så nu har jag internet på den, och slipper vänta till den bärbara kommer. Det är nice. Även fast jag bara varit utan internet i typ en och en halv vecka så känns det som år, man fattar typ hur beroende man är egentligen då man sitter där utan internet. Rätt dumt egentligen.

Nu ska jag surfa vidare på allt som jag missat, eller nja det hinner jag väl inte men litegrann iallafall, sen ska jag kika Silverfang med grabbarna i dagrummet. Ha en fin torsdagskväll ungdomar, imorgon börjar jag inte förrän tre och slutar halv fem. Hoppas ni har lika tur. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner