I will avenge you.


Bild lånad härifrån.

Nu är datorn hemma hos mig igen vilket känns underbart,
har nog aldrig tyckt om min dator såhär mycket. Dock så är alla bilder och filmer och musik och allt det andra raderat, så datorn är helt tom vilket är synd, fast ändå skönt. Fast jag hann spara lite av det jag hade, och det får väl duga antar jag. Något som dock suger är nya msn som man tydligen MÅSTE ha. Fan. Jävla. Skit. Får be Ferm föra över installeringsgrejen till det lite äldre på ett usb så jag kan installera om det. Höhö. Jag är lite smått old fashioned antar jag.

Så än så länge får ni nöja er med någon google bild. SRY! Men nu blir det bättre uppdatering iallafall.

YOU SUCK!

Kommentarer
Postat av: EmmfYRA SVARAR JU

E ja väl inte:$:)

2011-01-31 @ 23:57:08
URL: http://emmfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner