I'm not scared of your stolen power, I see right through you any hour.



Jag gillar att folk fortsätter
läsa även fast jag inte varit inne på hundra år, fast iofs kan jag ju inte rå för det eftersom min ena dator kraschat och den andra har jag inte hämtat ut än. Nu sitter jag vid Mats dator med en katt på ena knät som spinner högre än en motor bullrar. Haha, nu dunsade hon ner på sängen, min fina Cobra.

Idag har jag sprungit på stan med Mamma och inhandlat lite grejer, sen så mötte jag upp Ludvig och Felicia för lite skvaller och ätande. I helgen blir det förmodligen party, kanske imorgon efter jag kommit hem. Det får vi allt se. Är så svårt att hinna med allt man ska då man bara stannar ett par dagar. För er som inte förstått så är jag i Skellefteå nu. Hoho. Mats är ute och går nu och när han kommer in igen ska vi se Beck - levande begravd. Nu har jag alla beckfilmer utom nummer 25, undra vart man kan hitta den. Hoppas jag slipper beställa. Suck.

Aja, snart är det dags för föreställning, och jag är stressad över att jag sitter här medans alla andra repar för fullt, var så stressad när jag skulle packa att jag t om glömde manus på Hampan, bra där Mattis!

Aja, allt löser sig somsagt. Hoppas jag också löser mig, och ni också förstås. Hehe.

Ajö!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag saknar dig, världens bästa matilda! Kom tillbaka så jag får krama dig!

2011-01-29 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner