Hello darkness my old friend.

Igår blev jag räddad ur fördärvet av fina Mathilda med H ;). Träffade trevliga nya och inte så nya (haha) människor, och smsade med min fina! Lite sne var jag allt men vad gör det om hundra år? Vad gör det ens imorgon? Idag är jag inte bakis. Jag har lyssnat på DEN HÄR låten hela dagen och spelat lite ps2. Snart blir det bakismat, och imorgon ska jag kolla på resor till Mariestad eftersom att idag var en dålig dag att handskas med pengar enligt horoskopet, och då antar jag att det är lika dåligt att kolla på resor. Hahaha. Kommer förmodligen inte kunna hålla mig undan ändå. Nevermind.

Nu tappade jag tråden.
Ha det bra.

Saknar min bästa Helena ♥



Matilda utan H och Mathilda med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner