2 weeks later.

Sitter på rummet och börjar på tio minuter.
Tänkte bara säga godmorgon. Ifall jag inte uppdaterar så bra idag är det för att jag åker hem. Ikväll lär jag ju skriva något, ifall jag inte är allt för trött. Tänk. Om typ ungefär tre månader slutar vi. För gott. No more mrs. Hampnäselev. Sorgligt.

Och skönt. Men mycket sorgligt. Kommer nog bli galen och söka vidare direkt.

Har bestämt mig för att försöka hålla teatern igång så länge jag kan. Jag måste. Aja, jag får fundera och skriva vidare mer om det här sen. Nu ska jag somsagt snart gå till lektionen.

Bjuder på en härlig låt med ett härligt band för att vi alla ska få en bra start på dagen. Nämligen Movits, bandet som vi hade på balen.

 

No more words needed.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag älskar den scenen i Sweet Home Alabama <3

2011-03-03 @ 20:26:59
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner