Gold digger.



Hej igen. Nu är jag hoooooooooooooome.
Skönt. Fick nyss veta av Helena att vi ska vara i samma pjäs, regisserade av Emil. Det blir kul tror jag. Snart ska jag på ett möte, och jag hoppas att det går bra. Har lite smått ångest över att sluta Hampnäs, för även om jag är sjukligt less så kommer jag sakna så äckligt mycket sen. Och vad jag vill göra med de som vill stänga ner internatet kan ju diskuteras, länge och aggressivt.

Funderar somsagt på att söka andra skolor runt om i Sverige också. Kanske idag. Spännande. Bättre att ha sökt än att inte ha gjort det iallafall. Någon gång måste ju allvaret börja på allvar också. Hihi.

Har inte kirrat internet på min dator än här hemma, så bjuder på en gaaaaaaammal bild som jag hittade på Mats dator. Nice med lammkött. 



I'm gonna miss you. A lot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner