Love into the flesh.

Hej! Nu är jag back on track. Är dock död och trött. Ikväll ska jag ta det lungt, ska ta det JÄVLIGT lungt ska ni veta. Haha. Känns skönt att ha allt tvång och allt jag måste göra bortgjort. Nu är det bara packningen kvar, vilket känns som en enorm lättnad. Mötet idag gick även bra, och Moa var världens saviour när hon erbjöd sig gå ut med Igor medans jag var på möte (jag hade försovit mig). Typiskt mig. Snälla, rara, goa Moa, som även skjutsade mig till och från mötet, tack ska du ha :)

Var egentligen tänkt att vi även skulle hälsa på Birgitta, men det blir inget av eftersom både jag och Moa är som två säckar med potatis eller något. Jag har ungefär sovit till nu, sen jag kom hem, fortfarande dötrött. Håller kanske på att bli sjuk? Hypokondrisk om inte annat.

Imorgon återvänder jag till Hampan, Wiho! Inte för att jättemånga är där, iaf inte från min klass, men jag ska få träffa Eliiiiiiiiiiin ♥ blandannat. Sen resten på söndag, och måndag förstås.

OCH idag är föressten ingen vanlig dag, för idag är
världens bästa systers födelsedag, hurra, hurra, HURRA! Grattis på 24 års dagen :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner