One piece.


Har börjat se One piece nu, det verkar bra än så länge, hoppas det fortsätter så.
Åt förövrigt världens godaste mat nyss, kött och potatisgratäng med beasås, hemmagjorda vitlöksbröd och påskmust till. Mums! Har inte känt mig bakis än vilket är skönt. Bara varit trött och de. Men nu får jag ju vila upp mig idag och imorgon. Sen har jag lite att göra måndag, tisdag, onsdag. Sen torsdag blir det ju säkert att träffa folk, säkert dom dagarna före också, sen på fredag åker jag hem till mitt place på Hampan, skönt.

Ska bli skönt att träffa alla sedan också.

Helena, du ska få din gåva sen också. Men inget tjyvöppnande förrän din B-DAY! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner