Saker du kanske inte visste om mig.

Här har ni några saker som ni kanske inte visste om mig, hehe.


- Jag lämnar alltid en liten bit på allt jag äter typ, jag vet inte varför, är bara en vanesak.

- Jag är en tidspessimist eller vad man ska kalla det. Tycker inte om att komma försent eller när folk kommer försent, därför är jag alltid typ en kvart eller halvtimme i förväg. Det finns ett undantag dock. Skolan. Gääääsp.

- Jag är mycket smartare än jag verkar, kan dock inte alltid sätta ord på saker, tappar tråden och är inte så allmänbildad. Men ändå mycket smartare än vad jag verkar.

- Jag är sjukligt rädd för blod, spöken och insekter, speciellt trollsländor.
Tycker dock att det är så sjukt intressant med andar och sånt där, jättespännande.

- Jag är oftast inte rädd för skräckfilmer, har sett sen jag var liten. Då var jag dock jätterädd och drömde jättemycket mardrömmar.

- Jag biter på naglarna. Tål dock inte ljudet när andra biter på naglarna, får hurvens.. vet inte varför.

- Jag gråter näst intill aldrig. Inget jag har valt själv, bara är så. Ganska irriterande ibland.

- Klarar inte av ljudet när folk biter på gaffeln när dom äter. Får rysningar, och ilningar, speciellt då jag har druckit något kallt medans någon gör det. Huvva! Sluta med det föressten, det förstör tänderna!

- Jag föredrar djur framför den mänskliga rasen. Gillar somsagt inte rasen människa, dock så tycker jag att dom kan vara intressanta, och gillar såklart individerna jag lär känna. Oftast då :)

- Jag har väääääldigt dåligt minne.

- Stjärnhimlen är det vackraste jag vet.

- Jag tänker väldigt mycket, även fast jag är rätt tom och neutral som människa, så döljer sig mycket under fasaden som jag inte själv känner av förutom typ på kvällarna då jag ska sova. Är även grym på att stänga bort tankar. Oftast.

- Är bra på att se eller läsa av människor. Bra intuition även inom annat, men litar nästan aldrig på den, så då jag väl gör det är det oftast försent. Haha.

- Är sjukt kamerakåt. Tycker om att stå i centrum. När jag själv väljer det då förstås.

- Jag är sjukt äcklad av vissa saker. T ex. Jag äter eller dricker aldrig något som datumet gått ur på, om det inte är fryst, jag tycker det är sjukt äckligt att knäppa andras finnar, jag tål inte då folk snyter sig inför andra eller typ snyter ut ur näsan på marken. Tycker också det är sjukt äckligt då folk inte tvättar händerna då dom varit på toa eller annars ändå, ifall dom ska röra i något som man ska äta, eller använda typ.

Sen en massa annat. Bara att fråga ifall ni undrar över något.

Har ni någon konstig ovana, eller något ni gör ofta?



Kommentarer
Postat av: Lisette

- Jag lämnar alltid en liten bit på allt jag äter typ, jag vet inte varför, är bara en vanesak.



- Jag är en tidspessimist eller vad man ska kalla det. Tycker inte om att komma försent eller när folk kommer försent, därför är jag alltid typ en kvart eller halvtimme i förväg. Det finns ett undantag dock. Skolan. Gääääsp.



- Jag är mycket smartare än jag verkar, kan dock inte alltid sätta ord på saker, tappar tråden och är inte så allmänbildad. Men ändå mycket smartare än vad jag verkar.



- Jag är sjukligt rädd för blod, spöken och insekter, speciellt trollsländor.

Tycker dock att det är så sjukt intressant med andar och sånt där, jättespännande.



- Jag tänker väldigt mycket, även fast jag är rätt tom och neutral som människa, så döljer sig mycket under fasaden som jag inte själv känner av förutom typ på kvällarna då jag ska sova. Är även grym på att stänga bort tankar. Oftast.



Allt det stämmer in på mig, haha!

2011-03-17 @ 22:35:46
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner