Utkast: Mars 18, 2011

Lista snodd av Egoina.


Jag har insett att min senaste kyss… var jättemysig.

Jag lyssnar på… musik.

Du mår bäst när du… känner att livet leker.

Stockholms bästa stadsdel är… hela stockholm är bäst.

Jag pratar… osammanhängande.

Jag älskar/tycker om… mina djur.

Min bästa vän(ner) är… Underbara.

Min första riktiga kyss… var slemmig.

Jag avskyr när folk frågar… vad jag väger.

Kärlek är… den värsta och bästa känslan.

Någonstans, tänker någon… på mig? hehehehe.

Jag kommer alltid att vara… jag. I alla dess former ;)

Jag är hemligt förälskad i… Ian Somerhalder.. fast det var kanske inte så hemligt.

Sist jag grät var… längesen, minns inte.

Min mobiltelefon är… välbehövlig.

När jag vaknar på morgonen… vill jag somna om.

Innan jag går och lägger mig… sitter jag oftast vid datorn.

Just nu tänker jag på… hur glad jag är över att vara tillbaka på Hampan.

Bebisar är… söta.

Homosexuella är… människor?

Blondinbella är… en bloggerska.

Ikväll ska jag… dricka vin.

I morgon kommer jag… kanske vara bakis?

Jag vill verkligen… inte sluta på hampan om två månader.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner