En lista, i brist på annat.

1. Vilken svordom använder du mest? Kanske jävla och fan, jävla skit möjligtvis? Ingen aning. Använder nog dom flesta.
2. Äger du en iPod? Ja.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Olika. På helgerna slipper jag helst.
4. Hur många resväskor äger du? En. Gigantiskt.
5. Använder du flip-flopps? Sällan, fast det kan vara mysigt :)
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, Coop, Willys, Hemköp. You name it :) En allätare.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och!
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Man on fire, Ida hade lånat den länge, så nu när jag fick tillbaka den passade jag på att se. Annars såg jag ett avsnitt av Vampire diaries s02e21, men det kanske inte räknas som film.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompis.
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror ju på hur mycket jag vann.
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ehhh, ja.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nån gång kanske?
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har ingen cdspelare. Den är i stugan.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Åå jag vet inte. Bryan Adams kanske. Sen är A day to remember bästa bandet ever.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Möjligtvis, men ingenting som skulle falla mig in att skriva eller avslöja för någon. Det är ju trots allt en hemlighet.
16. När var det senast någon stötte på dig? HAHA i fredags, KRAM Simon.
17. Vad åt du till middag senast? Ö... Fiskpinnar, pommes och beasås tror jag. Improviserade. Haha.
18 Använder du huvtröjor? Ja, ibland så.
19. Kan du vissla? Det kan jag.
20. Vem var den senaste som ringde dig? Petra.
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Något som går fort och är roligt. Eller typ den här vattengrejen på liseberg, den då man sitter flera stycken i en ring och åker omkring i nån forsaktig grej. Kuuuuul! Jag är allätare. Det enda jag inte gillar är Fritt fall. Uppskjutet går dock bra, det är roligt.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, oja. Det hoppas jag ;)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? ÅÅÅ jag vet inte. *kollar upp* 0660!
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, klart!
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Fan vetja?
26. Hur många syskon har du? 3.
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nä. Spelar ingen roll om det är en man eller en kvinna, om jag nu är blyg så är det väl för själva människan och inte för könet.
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, men kan en del till Lejonkungen 2. Haha, det är för att jag hade ett kasettband med den när jag var liten som jag jämt lyssnade på.
29. Äger du några popband t-shirts? HAHA popband? Har bandtshirts iaf.
30. När flög du senast? Jag minns inte. Från USA till Stockholm kanske?
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget eget, men här på hampan är det 2.
32. Läser du för skojs skull? Yes. Men har blivit lite nu.
33. Pratar du några andra språk? Engelska, men det är ju inte mer än ett hobbyspråk. Haha.
34. Diskar du din egen disk? Ja. Förutom då jag är hemma, hahahah.
35. Har du gråtit offentligt? Ja, oftast av skratt. Minns inte då jag grät offentligt över något jag var ledsen över.
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop!
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, men tycker jag inte det är intressant, så är det ingen mening, då går det inte in.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatueringar, ja!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Haha spelar väl ingen roll, den som känner att den har lust får väl göra det. Gud vad alla ska vara besatta av könet.
40. Kan du kasta macka? Ibland, men jag är inte bra på det.
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej,  tyvärr.
42. Vad har du med dig in på bion? Olika. Alltid biobiljetten och förhoppningsvis sällskap också.
43. Vem var din favoritlärare och varför? Högstadiet: Roger. Gymnasiet: Ylva. Nu: Staffan.
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Vad är ens det här för fråga? Nä? Tror ej de.
45. Vad har du för väder? Genom de neddragna persiennerna, skymtar jag en sol.
46. Har du en blogg? "Nä"
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Teater, Religion.
48. Gillar du att flyga? Ja, jag har inga problem med det.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Det vet man ju aldrig i förväg, men humor, förståelse, jamen att personen går att prata och diskutera med vore väl kul.. HAHA. Öhm. Ja.
50. När sov du senast på golvet? Inte vet jag. Gör man inte det jämt? I sängen på golvet.
51. Vilken är din favoritdrink? Powerade, den blåa. Sen cola och must(påsk och jul), Gillar päronsaft me, och krusbärscider, mjölk och vatten, dricker det mesta.
52. Gillar du din boende-situation? Gillar att bo på Hampan, här trivs jag. Dock så vill jag inte tillbaka till Skellefteå just nu. Känner mig färdig där för tillfället.
53. Vilken är din mammas hemstad? Mamma är uppvuxen i Släppträskbränna, Malå.
54. Din pappas hemstad? Jag vet inte? Vet bara att han bodde i Rökå när jag var ung.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst åtta. Mindre funkar, men då fungerar jag inte som jag ska.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Kanske inte fullbokade, men nästan alltid stressiga.
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Pratar typ jämt under lektionerna, men hamnar väl inte i trubbel så ofta? Vadå trubbel? HAHA.
58. Vilken är din favoritfrukt? Gillar Clementiner, passionsfrukt, mango, blodapelsin. Mums.
59. Äger du en digitalkamera? Nä. Vill ha!
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20.
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Det beror på hur seriös jag är med skrivningen, om jag flummskriver eller inte. Men annars så ja, rätt så. Medelmåttigt.
62. Tror du på liv på andra planeter? Ja, men kanske inte på någon av de som vi känner till.
63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jag är sällan arg. Jag vet inte. Sista personen som gjorde mig sur eller upprörd var väl mamma.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på gud.
65. Vad var det senaste du åt? Köttfärs och spaghetti. (jag vet jag skrev fiskpinnar, men det här åt jag på kvällen typ vid elva)
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? It Depends. Men oftast motsatta.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet inte, mamma tyckte det var fint!
68. Gillar du senap? Ja.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fan. Näe men, säger väl inget särskilt.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vet inte. Jag vill, men ändå inte. Vi får se.
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Ja, fast inga stora.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope.
73. Tycker du om att krama folk? Beror på. Om det är någon jag tycker om så - Ja. Oftast iallafall.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja. Har inget tålamod.
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Tror inte jag minns någon bok som har fått mig att gråta.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jag minns inte. Har hört att jag var lik Miley Cyrus på någon bild någon gång. Haha.
77. Vad är du allergisk mot? Dom flesta safterna, pälsdjur när dom löser hår och starka dofter. Har astma.
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Kim tror jag.
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Försöker somna om.
81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Ett av dom var väl när jag fick min första hamster.
82. Vad får dig att gråta? Orättvisor, pms, frustration, skrattanfall. Olika.
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ????? Mina ben ibland. Magen hade jag varit sjuk nöjd med om den varit mer tränad. Tror jag skulle varit mer nöjd med min kropp om jag var längre, och inte så kompakt. Uh.
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Låren, speciellt baksida lår. Och mina överarmar typ. Och... och ja det är mycket.
85. Vem är din knasigaste vän och varför? Har så sjukt många knasiga vänner. Men det är på ett bra sätt såklart.
86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Ja.
87. Vilken musikkonsert var du på senast? Metaltown, West Coast Riot och Pier Pressure.
88. Vad har du för färg på tandborsten? Röd och regnbågsfärgad.
89. Har du varit med på tv någon gång? Jag tror det.
90. Har du levande blommor hemma? Nä, inte här på hampan. Kan inte ens hålla en kaktus vid liv.
91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Svart och mörkt. Och jävligt färgglatt. Haha.
92. Har du körkort? Nej.
93. Har du en bästis? Jag har några få bästa vänner, en del vänner och sjukt många ytliga bekanta.
94. Hur ser dina sängkläder ut? Olika.
95. Vad får dig att koppla av? Rökning, sömn, kramar, att känna att allting är klart. Några glas vin på en solig brygga, sommaren.
96. När skrattade du hjärtligt senast? Jag minns inte, gör det nog en del då jag är runt människor jag tycker om.
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Pensionärsprylar. Pensionen? HAHA.
98. Vilken var din bästa ålder? Fråga mig på dödsbädden.
99. Berätta om någonting du ångrar: Det finns så mycket jag ångrar. Man ska leva i nuet.
100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Komma in på någon skola, Sitta i solen med fina vänner och ett glas vin. Börja leva livet utan en massa rädslor och ångest.  Skulle vilja att allt fixade sig, så DET kan fixa sig också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner