Lägligt.

Tät i näsan, halsmandlar som basketbollar och trött och less och rastlös som en liten unge som inte vill gå och lägga sig på kvällen. Har i princip sovit eller vilat hela dagen, och resten av dagen har väl gått ut på att äta eller sitta vid datorn. Ikväll blir det dock.... MELODIFESTIVALEN. Det är okej att hämta efter andan gott folk, för det är inte något som jag någonsin trodde att jag skulle titta på. Vet knappt vad det är, hahaha.

Nu ska jag fortsätta mumla mitt trygga lilla ljud för mig själv och få konstiga roade blickar av My och Simon. Sen blir det somsagt chips, melodifestivalen, kanske lite vin....och ja halstabletter då förstås.

Håll tummarna till att jag är frisk på måndag, eller iallafall tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner