A QUEST FOR YOU

Hann inte posta mitt tidigare inlägg eftersom jag fick ta Christoffers plats i bilen för att åka på en föreläsning där en kvinna berättade om hennes liv som filmfotograf och hur hon hanterade att hon blivit våldtagen då hon var yngre. Intressant, men är hur trött som helst nu. Hon sa iallafall att hon kanske kommer till Molkom sen, så vi får hoppas på det.

Annars idag har jag spelat in film, tyckt om maten för första gången på länge, haft ångest över att vi inte får pengar i december och varit glad för Malins skull.

Och saknat såklart. Saknat som jag gör varje dag.

Meeeeeen, nu ska vi inte vara såna. Jag ska försöka hålla mig vaken eeeeeett liteeeeeeet tag till, sen ska jag dö i sängen. Jag är så fucking jävla vråltrött. Kommer sluta med att jag somnar på fläcken ändå. Välbehövligt.

Imorgon har vi rep efter middag, sen inspelning torsdag och fredag. Tror jag. Nästa vecka är det dans och rörelse hela veckan. Bra att få röra lite på fläsket.

Spännande.

Ha en fin kväll!



And, the worst part is there's no-one else to blame.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner