BORING

Lista som jag hittade på Fannys blogg.



Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Att jag vill somna om.
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? I dunno.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Ja.
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Det tror jag :)
Vem av dina vänner står dig allra närmast? Åh, jobbig fråga. De som står närmast vet om det.
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Har jag säkert.
Vem är den största idioten du känner? Människan jag ser i spegeln. Haha.
Vad är det bästa som hände dig idag? Att jag fick vakna upp bredvid världens bästa pojkvän, sen att Fredrik, Daniel och Stefan följde mig till affären så att jag inte skulle behöva gå ensam, råsöta.
Hatar du någon just nu? Nej. Bara min spärr.

Vem tog senast på din rumpa? Simon.
Har du syskon som är äldre än 21? Ja.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? No idea.
Saknar du någon just nu? Usch, ja.
Är du längre än de flesta i din ålder? HAHA. Japp, jag är så jävla lång med mina 1.58 cm.

Pratar du ofta? Antingen för mycket eller inget alls typ.
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Har haft hål i tungan.
När gapskrattade du senast? Haha gör det typ ofta.
Brukar du tänka innan du talar? Ja & Nej.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Yes.

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Har en tatuering.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? För mycket.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Inte allt kanske.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? Nej.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Nej.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Sängen, affärn, ventilen.
Vem/vilka har du umgåtts med idag? Simon, Fredrik, Stefan, Daniel.
Är du en elak person? Ibland.
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? En resa.
Vad lyssnar du på just nu? Brummandet från min vinkyl.

Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Inte mitt problem, men ja det tror jag.
Vem skrek du senast på och varför? Säkert på mamma, haha. Minns inte.
Är du rädd för mörker? Jag gillar mörker. Men sitter inte gärna ensam i ett trångt mörkt rum i ett hemsökt hus, eller går i en mörk skog mitt i natten. Haha.
Vad drack du senast? Cola.
Tror du att två ex kan vara vänner? Beror väl helt på. Efter ett tag kanske.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? You bet.

Skulle du vilja vara berömd? Ja.
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Pengar.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Absolut.
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? Två.


Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Du är faktiskt inte den första som säger att jag är lik Nicole Richie, haha!



Och tusen tack, förresten! :)

2011-11-20 @ 22:24:28
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner