EN MÅNAD INNAN JUL

Hejsan! Idag har varit en fullspäckad dag. Har spelat in film från morgon till middag, sen har jag varit på kör och testat klänningar samt övat inför lucia. Sen for jag en sväng till Konsum, där jag glömde mina vantar. Vill grina!!!!! Nej, men seriöst, det var sorgens tid!

Nu är det föressten en månad kvar till jul. Här i Molkom är det fortfarande höst, och plusgrader på dagen. Jag stortrivs, det enda jag ber om är en vit jul i Skellefteå, då jag ska hem. Hör du det tomten?

Ha en fin kväll. Nu ska jag se om jag hittar någon film att kika på, sen sooooovis!

Dagens + var mysis med Fritjof

Saknar dig min fina höna böna!



Kommentarer
Postat av: Frida

Mysis i rum 45 är alltid ett +! :)

2011-11-24 @ 21:18:21
URL: http://ritan.blogg.se/
Postat av: HANNA

hur har din vecka varit? :)

kram!

2011-11-25 @ 11:27:37
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner