I NEED TO GET A GRIP

Idas begäran tänkte jag skriva ett inlägg, men anledningen till att jag aldrig skriver är ju just den att jag inte har något att skriva om. Händelselöst liv, ack och ve! Nä men har varit sjuk sedan i tisdags förra veckan, sen trodde jag äntligen att jag skulle bli frisk, men imorse då jag vaknade så var jag döden själv.

Hoppas jag blir bättre snart.

Sen då? Mitt liv består av kaos och ångest och framförallt SAKNAD. Men även av en massa guldklimpar, jag går ju faktiskt på ett av de mysigaste ställena med några mysiga, bra ena :) Meeeeen sorry to dissapoint, har faktiskt ingenting vettigt att skriva. Kan lägga in några bilder från då jag och Simon var i Skellefteå istället.

 

 

Note to self: Måste verkligen skaffa en ny kamera,
min är kassssssss då 70% av alla bilder blir suddiga!



Kommentarer
Postat av: Ida

LOOVE U MY FRIEND!!!

2011-11-14 @ 20:21:50
Postat av: Ida igen

HAHA bakom censuren så fanns det inte så mycket.. men skulle kunna ha vart de ;D tacka gudarna att du var rakad ;D

2011-11-14 @ 20:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner