I SAID I'D NEVER LET YOU FALL, AND I NEVER DID

Kom nyss tillbaka från Ventilen efter att ha sett en film jag velat se ett tag, nämligen Super 8. Den var väl sådär, funkade helt enkelt. Killen som hade huvudrollen var duktig på att spela iallafall, gullegull.

Annars då? Blev inget rep med Sinal idag, blir imorgon istället. Men har haft filminspelning där jag var statist, planerat lite inför julshowen, tagit en powernap,  och ja. Sett film.

Imorgon kommer Simon och jag längtar så himla mycket. Min fina skatt.  Innan dess ska jag hinna med en massa annat, som att tvätta, städa, repa osv. Är medicinsk yoga klockan 06.15 på morgonen. Är ju såååååå värt, men vet inte om det är värdare med sovmorgon, vi får la se.

Idag började ju en ny serie föressten "Grimm" tror jag den heter, ska nog kika på den senare. Streama eller nåt. Sen så ska jag se Vampire Diaries imorgon också, nya avsnittet kommer ut inatt. Kuuuul!

Nu ska jag spela lite betapet (som alfapet och wordfeud fast på internet), sen kanske se lite "Lie to me", sen blir det nog sömn.

Ha en fin kväll hörni, så hörs vi sen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner