LONG TIME NO SEE

Hej. Ursäkta för dålig uppdatering. Har iallafall inte orkat blogga medans jag har varit i Skellefteå, och nu när jag kom tillbaka till Molkom så har mitt nätverkskort dött typ. Sitter iallafall hos Malin nu och berövar henne på hennes ensamtid och även på hennes dator Maccan (Macbook). Tänkte gå till mitt rum, men glömde nyckeln på rummet och de andra på Västan är och spelar in film, så jag kommer inte in där på ett tag. Typiskt.

Har iallafall haft en bra vecka i Skellefteå med min favoritprins och träffat en massa fina människor som jag saknat en del. Men som vanligt då jag kommer dit så sprängs mitt inre lite grann. Kanske inte är meningen att jag ska bo där under en längre tid, höhö.

Skriver mer och lägger ut bilder då mitt internet har börjat funka igen, om det någonsin kommer hända. Hoppas ni har haft det bra, vare sig ni har haft lov eller ej. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner