SAGOR FÖR BARNEN SOM ÄR SOM DU

 

Godmorgon dårå! Fy faaaaan. Vad. Jag. Är. Trött. Nu ska jag vakna till lite, vilket antingen betyder att jag ska somna om, eller vakna. Kanske ska se något Lie to me avsnitt. Ska repa någon gång mellan 14.00 och 18.00 iallafall inför treminutaren (En treminutersfilm som filmarna skriver, sen delas de in i grupper där de hjälps åt att regissera, filma, ljus och ljudsätta varandras filmer. Vi i skådespelarklassen får vara med i filmerna som skapas, alla är inte med i samma, fast vissa är med i flera.). Är ju bra att man vet exakt tid, lol. Haha.

 

Kul att det kommit så många nya besökare! Skriv gärna en liten rad ifall DU undrar något, eller ifall DU vill berätta just vem DU är. Ska försöka svara så gott jag kan!

 

Nu ska min nyttiga brunch bestå av julmust. Bara för att jag kan, simple as that. Hoppas ni får/har fått i er något nyttigare. Man måste ju vara lite dubbelmoralisk och hycklare. Bara för att man kan det också, förstår ni.

 

Massa kramar :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner