SÅNT MAN BEHÖVER, OCH SÅNT MAN INTE BEHÖVER

Nu är det ju såhär att det börjar närma sig jul. Och jag blir faktiskt glad för sakerna jag får som INTE finns på bilden nedan, blir faktiskt glad även om jag inte får någonting alls.

 

Dock tyckte jag det kunde vara roligt att göra ett litet kollage av några saker som skulle sitta fint. Fast det som jag vill ha mest på bilden är egentligen jackan (som jag faktiskt behöver) och öronmuffarna!!!!!!!

 

Sen vill jag ha alla säsonger av true blood och vampire diaries på dvd...... men de går ju fortfarande, plus att det är dyrt. PLUS att det kan jag köpa sen..... tror jag. Och en ny dator, och telefon... och

 

Ja ni fattar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner