Y/N?

Jag känner att jag är lite knasig. Haha. Jag är nog det. Igår var rätt knäppt också faktiskt, men det var kul. Känns lite konstigt nu att en hel dag har gått utan att jag har gjort något speciellt. Men har iallafall fått säga hejdå till några. Sen har jag fått umgås lite med Frida och sedan med ventilmänniskorna. Där gjorde vi ett lite för elakt prank mot Fredman the man. Sexy pirate, Y/N? hahahha I die. Nästan ondskefullt internt.

Snart är min och Malins elaka vecka över, det är nog på tiden, don't you think? Hoho.

Imorgon ska jag boka min biljett till Stockholm C från Kalleballe. Ska försöka grabba tag i en sista minuten med tåg på söndag, sen ska jag möta upp min älskade i Stockholm för att sedan åka vidare mot Arlanda och slutligen Skellefteå. Känns rätt sjukt att min boy ska följa med till de Norrlänska trakterna, men framförallt skönt.

Ja, jag vet inte vad mer jag ska skriva. Vampire Diaries är min drog. Jahopp.


Bjuder på en bild Malin har fotat.

Sexy halloweenfolks, Y/N?






Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA! Jag väljer Y

pöss

2011-10-28 @ 20:36:52
Postat av: Emma - mitt härliga liv ;)

:)

2011-11-01 @ 12:21:20
URL: http://emmasbloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner