FALLING IN LOVE AGAIN



Är faktiskt fruktansvärt gla nu!
(Schizo) Har beställt biljetter till Rikard Wolffs föreställning "Falling in love again", den beskrivs såhär:

"I Falling in love again blandar Rikard egna visor från uppväxten i den svenska folkhemsförorten med klassiska cabaretsånger från Paris, Berlin och Broadway.

Föreställningen är  90 min, ej paus."

 

 


Och om ni inte vet vem Rikard Wolff är eller vad hans röst kan åstadkomma så kan jag dela med mig av mitt favoritexempel ;)

 

 

 

Och jag vet att han gjort mycket annat bra, men det är bara att youtuba på Rikard Wolff så kommer det upp en massa andra exempel.

 

Och det som är det bästa av allt är att jag får gå med min fina på föreställningen.

 

Godnatt!

 

- Ridå -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner