HARD WORK WORK

Zumbapass - check! Känns grymt skönt att ha börjat träna lite smått. Är ju uppe i tre träningspass denna vecka. Prommis med Frida, sen thaibox med Fredrik (skrev fel igår) och idag var det Zumba med en tjej i friskvårdslinjen. Pepp! Jag har ju alltid varit världens lataste människa, och väldigt stel i alla leder osv, men man gör så gott man kan, sen känns det skönt i kroppen efteråt vilket som. Känns även grymt skönt att ha börjat äta veg i skolmatsalen. Mmmm!

Teatern då? Den var sådär. Skådisarna var skitduktiga, verkligen. Och språket är ju to die for. Lär mig någon? (HELENA!!!!!). Men Macbeth alltså. Inte kul pjäs. Skittråkig verkligen. Men, men. Annars då? Har shoppat lite i Karlstad. Eller shoppat och shoppat. Köpte en tröja på utförsäljning. En vanlig svart från Cheap Monday. Sen en bok från Myrorna. Dom har fan myrorna här(?!) Det var iallafall en spökbok med BRA rysare tydligen. Bland annat någon som Selma Lagerlöf har skrivit och nån som Edgar Alan Poe har skrivit, och alla vet ju hur bra han är. Om inte så måste ni läsa novellen "Den svarta katten" NU, NU, NU! Läskigt.

Köpte även en liten nyckelring på myrorna för 5 spänn, eftersom min elefant från spanien fick spetälsk och ramlade av :( Nu sitter han på min hylla istället. Där får han vara tycker jag. Tror han trivs.

Jaha. Nu är det dusch (kommer fastna vid datorn ett tag). Sen MÅÅÅÅÅÅSTE jag plugga på min monolog. Det räcker inte med att jag kan en del. Måste kunna mera. För imorgon kommer Simon och stannar för i helgen. Jag längtar så att jag nästan vill spy.

Här nedan följer en bild på min nya nyckelring, plus min gamla nyckelring Leffe. Och en låt tillägnad Leffe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner