I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately.

Har tränat en massa zumba i nån gympasal i nån skola. Haha. Det var kul men lite jobbigt. Älskar att jag börjar komma igång, heja Matthew! Nu lägger jag upp en låt, sen ska jag duscha, lägga mig till kojs, och kanske läsa lite manus. True blood är förövrigt bäst.


I'm tired of looking 'round rooms
Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me

I'm surrounded by liars everywhere I turn

I'm surrounded by imposters everywhere I turn
I'm surrounded by identity crisis everywhere I turn
Am I the only one who noticed?
I can't be the only one who's learned!


Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Tjoohooo!

Kolla in min blogg vettja! =D

Ha en bra dag!

Tjipp!

2011-09-06 @ 06:28:54
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner