KISS ME AGAIN, AND AGAIN, AND AGAIN

Nu har vi suttit ett tag och haft monologsnack med Torun. Vi har blivit tilldelade roller bland annat, men manuset ska vi få imorgon. Känns bra och dåligt. Känns väldigt nervöst om inte annat. Men skönt att snart få komma igång så man får känna sig mer säker. Känns som en bra grupp iallafall.

Och jag fattar verkligen inte telia max 25!!!!! Pengarna ba flyger iväg? Jag vet inte om jag tror på att man ringer gratis till telia. Dom ljuger typ? Sen 98 kr i månaden. Borde man inte få ringa för dom då? Jag måste typ betala 98 kronor PLUS det jag ringer för. Någon som är insatt som kan förklara? Konstiga, konstiga telia.



O när du står på toppen och tittar ner

och det är ljust vart än du ser
När du har vunnit
Kom ihåg mig då





Kommentarer
Postat av: Micca

Du är grym på att sminka dig! Vill också kunna :(

2011-10-27 @ 14:46:42
URL: http://evelinami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner