Satisfied, in your eyes.



Kom nyss tillbaka från "vardagsrummet" som vi har i västan.
Vi har sett en av mina många filmer. "The happening" blev det, och jag känner att jag nog börjar bli less den nu. Haha, minns hur bra jag tyckte den var i början men, ja. Vi ser väl.

Imorgon är det dags för skola igen, stress och rutiner, men samtidigt en massa kul och en massa lärorika övningar. Har inte hunnit läsa manuset ännu. Eller ja, hunnit. Jag har i princip sovit bort hela helgen. Man märker hur trött man blir av att plugga. Får ta det någon kväll i veckan istället. Har iallafall börjat lite smått på karaktären jag ska skapa iallafall, det är ju ett plus. Känns bara att jag är så trög i skallen just nu jämfört med alla andra. Men det är ju en konst att kunna berömma sig själv ibland också, får lära mig det.

Om ca. En månad och lite mer så ska Rikard Wolff inta Karlstad, och jag är såååååå sugen. Men vi får se, jag vet inte om jag har dom 460 kronorna som krävs. Men det skulle vara något alldeles extra alltså. Han är ju så sjukt duktig den mannen. Har blivit lite insnöad tror jag. Hans röst är ju gudendomen själv.

Och för er som inte vet vem Rikard Wolff är, så är det bland annat han som dubbat den svenska rösten till Scar i lejonkungen. Japp. Det var det.

Hoppas ni får en fin kommande vecka, så hörs vi när vi hörs! Wooop!

I have to block out thoughts of you, so I don't lose my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner