STAY OUT OF IT

Din/dina bästa egenskaper: Ååå inte vet jag. Lojal är jag väl!!!
Din/dina sämsta egenskap: Att jag har svårt att se någonting bra i det jag gör.
Kroppsdel du har mest nytta av: Huvudet antar jag. (Hjärnan)
Kroppsdel du tycker bäst om: Levern, så som den har fått stå ut.
Tror du på något? Karma.
Frisyr: Sliten.
Ögonfärg: Blåa.
Längd: 158 cm.
Vikt: Orelevant.
Skostorlek: Mellan 36-38 beroende på skor.
Favoritfilm: Åh, har så många. Men kan nämna tre. Léon, Lejonkungen och Glasblåsarns barn.
Favoritdag: Fredag efter skolan, hahaha!
Favoritklädesplagg: Beror på humör.
Musiksmak: Åh! Tycker om så mycket. Gillar det mesta som får en att känna något.
Öl eller vin? Vin.

Till vem vill du säga "Fuck you" till just nu? Hm.
Senast film på bio: Senaste Harry P.
Vilken tv-kanal är din favoritkanal? Ser typ aldrig tv.
Utövar/spelar du aktivt någon sport? Ser JAG ut som en som är aktiv inom sport? ;)
Skriver du dagbok? Förutom bloggen, no. Hade dock varit ett kul minne. Kanske borde börja?
Bästa årstiden: Sommar!!!!!!
Tvättar du alltid händerna efter det att du har varit på toa? "Nej"
Favoritfärg: Alla färger har sin charm.
Vad skulle du aldrig ta på dig: Man ska aldrig säga aldrig..... HEHE
Vad ville du bli när du var liten? Bland annat traktorförare, men jag var rädd för traktorer.
Blev du det? Nja.. HAHA
Katt eller hund? Båda.
Vad är du rädd för? Det mesta förutom det jag borde vara rädd för. Kan dock nämna tre. Blod, mycket folk på samma ställe och att bli lämnad ensam kvar.
Deppig eller glad? Jag är en berg&dalbana för tillfället.

Har du pojkvän/flickvän? Ja.
Är du kär? Mycket.
Hur tidigt stiger du upp? Depends. Sju då jag har skola.
Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv, men inte ens det. Haha.
Vad har du på dig just nu? Mjukisbraller och en tisha.
Hur många biologiska syskon har du? Har tre systrar.
Vad är du allergisk mot? Är lite känslig mot mjölk, tål inte fun light, sen har jag astma. Så vissa starka dofter, och kan reagera på pälsdjur ibland.
Märkeskläder eller secondhand? Both.
Var har du ont? I själen.
Kan du stå på händer?: Mot en vägg.
Vänster eller högerhänt? Högerhänt.
Favoritserie: True Blood :)

Gillar du att fotografera? Ja!
Sushi eller hamburgare? Hamburgare men gillar sushi också.
Blyga eller framåt killar/tjejer? Det är inte min sak att avgöra.
Har du någon tatuering alt. piercing? Har haft piercing i tunga och läpp, har en tatuering.
Har du magmuskler? Haha, nä.
Använder du smycken? Använder mitt karmahalsband varje dag, annars varierar det.
Är du glad nu? Skulle jag väl inte kalla det.
När grät du senast? Någon dag sen. Ytterst ovanligt.
Sexigaste kroppsdel: Beror på. Gillar helheten.
Bästa plats på jorden: Är överallt, så länge jag har någon rolig att dela det med. (ljög nog, men nästan överallt. Föressten har jag inte varit på alla ställen än, höhö)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner