REGI

Idag har vi haft casting hela dagen inför filmarnas filmer, och utöver det så fick vi våran regiuppgift i tisdags, vilket innebär att vi ska skådespela i två scener och regissera en scen ur en annan pjäs.

Känner mig riktigt stressad över uppgiften, men är ändå stolt över att jag har kommit så pass långt. Har både hunnit göra upp schema och gjort i ordning samt delat ut scenen som mina två skådespelare ska vara med i.

Är dock mycket arbete kvar, imorgon ska jag se vad de tycker om det arbete de fått, samt höra med alla andra ifall schemat jag lagt upp passar för alla, så att det inte blir en massa krockar. Nu ska jag se om jag kan skriva in mig på en castingsida, sen ska jag nog städa. Sen blir det nog powernap. Eller planera övningar samt lekar inför nästa veckas regi. Då kan jag med gott samvete ta helg sen.

Hoppas ni har det gött, och förstår att jag har lite fullt upp nu. Haha! Tusen pussar :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej å hopp!

Jag skulle gärna vilja låna ett USB minne! Skulle verkligen rädda mig!



Hoppas du har det bra och hinner med allt du ska göra<3

love you <3

2012-02-10 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner