1 JANUARY, 2012.

Ännu ett nytt år med nya möjligheter har ringts in. Är sjukt glad att jag fick fira in det nya året med många fina och underbara vänner, och min bästa Simon såklart. Nu är det alltså 2012, och mitt nyårslöfte.. ja vad kan det vara? Att hitta mig själv kanske? Att ta hand om mig själv och andra i min omgivning.

Eller att satsa på skådespeleriet fullt ut. Det ska jag absolut göra, och jag hoppas att de hittar lösningen till min kroniska trötthet så att jag kan sätta igång!!!

Hoppas ni alla mår bra och omger er av människor som ni både mår bra av och får att må bra. Lev varje dag fullt ut utan att bränna ut er själva. Kom även ihåg at ifall du vill avsluta en ond cirkel (dvs något som är dåligt för dig eller får dig att må dåligt) så är det aldrig försent, vare sig det är ett nytt år eller ej.

Lita alltid på din egen styrka!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Looove <3

2012-01-01 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner