DAY AND NIGHT

God morgon på er allesammans! Hoppas ni mår bra och har fått i er lite frukost så att ni orkar med dagen, hehe. Jag åt nyss lite laktosfri yoghurt, men skippade bananerna eftersom dom inte var tillräckligt mogna ännu :( Snart ska jag på någon föreläsning av något slag? Vi får väl se vad det handlar om.

Somnade innan klockan tjugoett igår kväll, tror jag vaknade en gång, men vaknade inte ordentligt förrän klockan sju då larmet satte igång, känns sjukt ovant då jag den senaste tiden vaknat rätt ofta på natten. Aja, onödigt vetande, tänkte bara uppdatera lite.

Har fått pengar, så tänkte passa på att se Lejonkungen i 3D på bio i helgen. Det var några som var på att följa med, men ifall de ångrar sig tänker jag gå ändå, tänker inte missa den filmen för allt i världen, så jäääävla bra, och sjukt mäktigt att få se den på bio. Frågan är bara om 3Dn kommer göra det värt. Vi får la se helt enkelt :)

Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner