I SEE YOU

Sitter här i sängen i Mariestad, hemma hos Simons mamma bredvid en pojkvän som lyssnar på disneysånger i hörlurarna medans jag sitter och funderar. Har fruktansvärt ont i magen efter att ha ätit på mcdonalds. Ikväll har vi varit på vin&spelkväll hos Hilda med henne och Nils, vi spelade cluedo, sen spelade vi "med andra ord", vilket jag vann alla tre gånger i, hehe. TUR. Kallas. Det.

Imorgon ska vi till Simons farmor på middag, vi får se vad det blir för gott. Simon anar att det kan bli smörgåstårta och ifall det är sant lär jag ju vara i himmelen, det är nämligen min favoritmat ever. Alla kilon jag gått ner medans jag varit sjuk lär jag ju gå upp igen. Ajabaja.

Nu börjar de stackars lovveckorna gå mot sitt slut och på måndag börjar vi igen. Jag vet inte vad jag ska tycka. Tycker det är lite synd att jag varit sjuk större delen av lovet och inte riktigt hunnit njuta, men vila får man väl göra i graven antar jag. Ska bli skönt att träffa alla igen. Och skönt att få gå till vårdcentralen i Molkom och ge dem som jobbar där ett fuck you finger + en remiss så att de äntligen kan hjälpa mig fast jag inte bor där. Haha det är sjukt egentligen att de är så totalt jävla obrydda om människor som allvarligt söker hjälp där. Uh. Aja.

Nu ska jag dricka något eller några glas ramlösa (utan att spilla över datorn), sen ska jag nog försöka sova för att orka med middag imorgon. Många kramar!


Kommentarer
Postat av: Ida

Skicklighet. Kallas. Det.

Smörgåstårta, vissa har det ju alltför bra känner jag men å andra sidan är du det värd!

Jamenfanimig låt dom slicka dig i rumpan, vårdcentralen ska hjälpa!

2012-01-07 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner